Halloween-show

Etusivu Foorumit Tapahtumat Halloween-show

Tämä aihe sisältää 6 vastaukset, 4 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Eetu Hopiavuori 4 vuotta, 4 kuukautta sitten.

  • Julkaisija
    Viestit
  • #3822

    Eetu Hopiavuori
    Ylläpitäjä

    Hopiavuoren Halloween-show eli pukukilpailu järjestetään perjantaina 1.11.2019 iltakahdeksasta alkaen melko hyvin valaistulla ratsastuskentällä. Viimeinen ilmoittautumis- ja kuittauspäivä on 31.10.2019.

    Pukukilpailussa on kaksi luokkaa.
    Luokka 1: Hehe-luokka
    Luokka 2: BÖÖ-luokka

    Luokkaan 1 voi osallistua millä tahansa puvulla. Luokkaan 2 voi osallistua erityisen halloween-teemaisella puvulla. Sama hevonen ja hahmo voivat osallistua molempiin luokkiin, mutta yhdellä puvulla vain yhteen luokkaan. Yksi harrastaja saa tuoda rajattoman määrän hahmoja ja hevosia kilpailuun. Sekä hevosen että hahmon tulee pukeutua. Puvut saa esittää haluamallaan tavalla (esim. taluttaen, ratsastaen jne).

    Osallistuminen tapahtuu vastaamalla tähän viestiin. Ilmoita viestissä hahmosi nimi (jos ei harrasta hahmolla, saa osallistua myös nimimerkillä) ja hevonen osoitteineen. Linkitä myös hahmo, jos sillä on jossain sivut. Liitä tai linkitä viestiin myös tuotos, jolla hahmo ja hevonen osallistuvat. Tuotos on pakollinen: tulokset ratkaistaan sen perusteella.

    Luokat tuomaroi Alexiina C.
    . Kaikki osallistujat palkitaan Hopiavuoren Halloween -merkillä. Kuka tahansa Hopiavuoren kirjoittajista tai ulkopuolisista voi lisäksi palkita minkä tahansa osallistujan haluamastaan enemmän tai vähemmän vakavastiotettavasta ansiosta taiteilemalla itse keksimänsä palkinnon.

    Osallistujat ja yleisö on kutsuttu tapahtuman jälkeen Hopiavuoren tupaan kahville. Jilla ja Inari ovat leiponeet myös jokaiselle oman järkyttävän pelottavan oranssikuorrutteisen Halloween-kuppikakun.

    Osallistujat

    1: Hehe-luokka
    Hello & Skotti
    Noa & Flida

    2: BÖÖ-luokka
    Peruttu

  • #3944

    Hello
    Osallistuja

    Hellon & Skotin osallistuminen Hehe-luokkaan

    ”Mikä… Mitä — mitä helevettejä te ootta?”
    ”Piñatoja! Daa.”

    *

    Tämä ei ole mun panostetuin, onnistunein, realistisin, paras tai hienoin piirrustus, mutta voi pojat, miten kirkkaasti tätä on ollut hauskin tehdä. Harmi, että mulla on taas niin kiire, etten ehdi tehdä niin hienoa kuin halusin ja jäi luonnokseksi.

    • #3947

      Noa
      Ylläpitäjä

      Mä oon kanssa väkertäny kiireiltäni yön pimeinä tunteina Noan osallistumiskuvaa, mutta nyt mä kyllä mietin että osallistunko sittenkään…. :Dd (osallistun, ei hätää)

      Vaikee tätä paremmaks on enää laittaa, sillä onhan tää nyt aivan mielettömän pähee. Väliäkö sillä onko se hienoin tai parhain tai realistisin piirros, koska tärkeintähän siinä on hauskanpito. Ja en kyllä edes yhtään niele tuota, koska onhan se hieno! Mikä makee ja onnistunu spotlight, makeet värit ja asennot ja hei IDEA!!

      Nyt asetit kyllä korkeen riman, mutta toivottavasti se motivoi muitakin osallistuun koska eihän Hello voi mitään murskavoittoa saada! 😀

  • #3950

    Noa
    Ylläpitäjä

    Kyllähän jokainen on joskus leikkinyt intiaaneja ja villiä länttä, eiks vaan?

    • #3951

      Tiitus
      Valvoja

      Siis vau, vähänkö siisti! Tää parivaljakko on kuin ilmettyjä intiaaneja, Flidakin tyypilliseen tapaan kirjava – Okei, vuohiskarvat harvemmin ihan noin tuuheita noilla inkkarihepoilla on, mutta ei nyt mennä niin tarkkaan tutkiskeluun. Sitte vielä nuo maalauksetkin, niin autenttisia (leffojen perusteella) kyllä!

    • #3959

      Eetu Hopiavuori
      Ylläpitäjä

      Piirrät kahdella tyylillä: välillä valokuvamaisemmin, välillä sarjakuvamaisemmin. PKK:n tuomarit taitaa tykätä enemmän siitä valokuvamaisesta tyylistä, mutta just siksi en voisi itse olla tuomari, kun tykkään ehdottomasti tästä sarjismaisemmasta enemmän. Tästä tulee freesimpi tuntu, olkoonkin sitten sen niiden peräänkuuluttaman kolmiulotteisuuden kustannuksella. Omaleimaisuus on musta tärkeämpi arvo. Ei vaadita enää kauhean paljoa kynän kuluttamista, että näistä sarjismaisemmista kuvista alkaisi tunnistaa jo ensivilkaisulla, kunnolla edes katsomatta, kuka on tehnyt.

      Lisäksi luonnollisesti tapaan ihailla aina muiden jutuissa sellaisia asioita, joihin en itse pysty. Nyt siis linejä. Vaikka ne on tyyliin sopivasti paksut ja jokseenkin karkeat, ne on samalla niin varmat ja suorat.

      Ja onhan nämä nyt söpöjäkin 😀

  • #4015

    Eetu Hopiavuori
    Ylläpitäjä

    Tulokset ja tuomarin kommentit

    1. Hello & Skotti
    Vau, mikä kuva! Erikoinen, tarinallinen ja tunnelmallinen kuva, joka herättää heti mielenkiinnon syventyä taustalla olleeseen tilanteeseen ja hahmoihin paremmin! Hellon jopa “jeesusteleva” ilme valokiilassa luo jännän efektin kirjaviin asuihin ja juhlan teemaan. Pukujen karvaisuus näyttää niin pehmeältä ja houkuttelevalta, että sen voi ihan sormissaan tuntea. Hauska idea lähteä liikenteeseen jollakin ei-niin-tyypillisellä; ei varmaan tulisi kovin monen mieleen pukeutua hevosen kanssa pukushow’hun pinãtoiksi. Tämä työ jää mieleen.

    2. Noa & Flida
    Rakastan tässä työssä olevaa aihetta, sillä villi länsi ja intiaanit ovat lähellä sydäntä! Yksinkertaista, mutta kaunista, ja aivan erityisen ihana ruskainen kajastus taustalla tuo heti tuulahduksen Amerikoista. Onnistuneet sotamaalaukset

Aiheeseen ‘Halloween-show’ ei voi kirjoittaa uusia vastauksia.