Helemias Ilveksen Suuri Kouluvalmennus 23.4.2021

Etusivu Foorumit Tapahtumat Helemias Ilveksen Suuri Kouluvalmennus 23.4.2021

Tämä aihe sisältää 4 vastaukset, 4 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Sonja T. 2 vuotta, 11 kuukautta sitten.

  • Julkaisija
    Viestit
  • #7506 Vastaus

    Hello
    Osallistuja

    ”Sinä valmennat?” Nelly kysyi epäileväisenä pöydän ylitse.
    ”Mm-hmm”, venytin ja hymyilin niin että kaikki hampaat näkyivät.
    ”Tiesithän sä ettei se hyödytä ketään?” Nelly kysyi minua katsoen ja siirsi sen jälkeen katseensa poukkoilemaan Niklaksen ja Sonjan välillä. ”Tiesittehän te ettei ton opissa saavuta mitään?”
    ”Itse asiassa saavuttaa”, Marshall sanoi rauhallisesti pöydän toiselta puolelta. ”Tie Tähtiin -cupissa. Valmentautumisesta saa lisäpisteitä ranking-taulukkoon. Vähänlaisesti, mutta kuitenkin joitakin. Jos Hello on siis edes nimellisesti valmentamassa–”
    ”Me ei huijata”, Nelly ilmoitti.
    ”Ei huijatakaan. Jos me huijattaisiin, mun kaltainen suuri valmentajahan jois tuvas kaffia kun noi ratsastaa, mut mä sentään jalkaudun tonne kentälle ja hyvää hyvyyttäni neuvon ja–”
    ”Oo nyt Hello hiljaa.”
    ”Paljo maksaa?” Niklas kysyi minulta.
    ”Mun korvaamaton apu? Sanoisin et satasen per yksityistunti ja yheksänkytkuus euroo ryhmä.”
    ”Mä voin maksaa karkkipussin. Tai oikeestaan puolet kun mä haluan kans.”
    ”No jos ne on Panttereita niin käy. Mut sä lennät tunnilta niinku leppäkeihäs jos tuot jotain lätkäkarkkeja tai muuta loukkaavaa.”

    Tervetuloa Helemias Ilveksen suureen (TT-)kouluvalmennukseen 23.4.2021!

    Valmennus on avoin kaikille ratsukoille, joista joko hevosella tai ratsastajalla on vähintään yksi Hopiavuoren hevostallin kunniamerkki. Valmennukseen saa osallistua riippumatta siitä, osallistuuko TT-cuppiin vai ei. Valmennus on hahmolle ilmainen, joskin valmentaja Hello lähettää sellaisia terveisiä, että hänen makeanhimonsa tyydyttäminen edesauttaisi valmennuksen sujumista.

    Valmennukseen voit osallistua kommentoimalla tätä postausta. Yksi oikea ihminen saa tuoda niin paljon hahmoja kuin haluaa, jos ratsukolla on vähintään yksi kunniamerkki (hevosella tai ratsastajalla). Ilmoittaudu viimeistään 20.4.

    Valmennuksen tarkoitus on olla virikkeenä TT-tarinoinnille ja yhtä lailla muiden tarinoinnille. Valmennustarinan kirjoittaminen ei ole pakollista, mutta kaikista tarinoista saa kommentin. Valmennukseen osallistumisesta ei saa laatiksien ”pk-merkintää”, vaan ajatuksena on kirjoittaa itse. Viimeistään 26.4. tarinansa tänne julkaisseet saavat myös Hellon Häjyt -kunniamerkin urotöistään.

    Hello Ilveksen suuren valmennuksen kulku

    Hello Ilveksen valmennus on oletettavasti umpimähkäinen, päällisin puolin hyödytön ja potentiaalisesti joko turhauttava tai hauska. Tallin väki tietää, ettei mitään oikeaa valmennusta ole luvassa. Sitten seuraakin yllätys! Hello on perehtynyt ratsastettaviin ratoihin siltä osin kuin se on parissa yössä ollut mahdollista!

    Aluksi Hello teettää voltteja, täsmällisiä pysähdyksiä ja käynti-ravi -siirtymiä. Hello on sisäistänyt, että harjoitusravia pitäisi mennä, ja sen pitäisi olla vieläpä pehmeän näköistä. Hänellä ei silti ole aavistustakaan, miten ohjata ratsastajia, eikä sitä kukaan odotakaan. Turhautuneena hän soittaa tuvassa päivystävälle Nellylle. Nelly yrittää ensin neuvoa puhelimessa, mutta tulee sitten ihan ulos asti teettämään Hellon harjoitukset kunnolla ja laittamaan vaikeampien luokkien kilpailijat tekemään laukanvaihtoja.

    Loppujen lopuksi osallistujat siis saavat valmennuksessa
    – Hellon ihan asianmukaisia tehtäviä volteista, siirtymistä ja pysähdyksistä, mutta ei kunnon kommentteja ja ohjausta eteenpäin
    – Nellyn teettämiä siirtymiä, jotka voidaan katsoa ihan kunnolliseksi valmentautumiseksi
    – Vaativampien luokkien menijät harjoittelevat Nellyn kanssa kunnolla laukanvaihtoja

    Lopuksi Hello muistaa olevansa valmentaja kaikesta huolimatta ja haluaa kaikkien suorittavan vielä ratansa. Nelly yrittää lähteä omiin hommiinsa, mutta Hello ei päästä: pitäähän assistentin kuulemma olla paikalla antamassa palautetta Hellon Häjyjen, ei kun Hopiavuoren Häjyjen suorituksesta.

    Valmennuksen lopussa siis
    – Jokainen pääsee suorittamaan oman ratansa niin kuin Hellon pitelemä Nelly olisi tuomari
    – Jokainen saa Nellyltä vielä viimeiset asiantuntevat kommentit siitä, mihin keskittyä seuraavalla kerralla

  • #7507 Vastaus

    Hello
    Osallistuja

    Osallistujat
    Niklas – Arlekin
    Janna – Paahtis

    Valmennukseen otetaan rajattomasti ratsukoita. Tarinallisesti valmennuksia on vain yksi, jossa on 2-5 ratsukkoa. Jos osallistujia tulee paljon, heidät jaetaan rinnakkaistodellisuuksissa toimiviin ryhmiin. 🙂

    • #7509 Vastaus

      Niklas
      Osallistuja

      Niklas tulee tottakai Arlekin kanssa! (Ja tuo Pantteri mix pussin mukanaan, sekä käy tarvittaessa sotaa punasista karkeista)

  • #7508 Vastaus

    Janna H
    Osallistuja

    Janna & Paahtis valmentautumaan

  • #7513 Vastaus

    Sonja T.
    Valvoja

    Sonja taitaa skipata, ihan oman mielenterveytensä takia 😀

Vastaa aiheeseen: Helemias Ilveksen Suuri Kouluvalmennus 23.4.2021
Tietosi:




Peruuta