Tarjotaan vuokralle huone kimppakämpästä (kämppikset löytyneet!)

Etusivu Foorumit Tallin toimisto Tarjotaan vuokralle huone kimppakämpästä (kämppikset löytyneet!)

Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 1 kirjoittaja, ja siihen kirjoitti viimeksi  Eetu Hopiavuori 5 vuotta, 8 kuukautta sitten.

• Julkaisija

Eetu Hopiavuori
    Ylläpitäjä

Hei

Olen Eetu Hopiavuori, omassa yrityksessäni työskentelevä hevosmies, ja etsin asuntooni kahta alivuokralaista. Toinen huone on jo ehtinyt mennä, joten etsinnässä on vielä yksi alivuokralainen.

Vuokralle tarjottavat huoneet ovat omakotitalosta hevostallin mailla Otsonmäen kunnassa. Huoneet sijaitsevat talon toisessa kerroksessa. Molemmat huoneet saa lukittua sekä sisä- että ulkopuolelta. Niissä on seinään upotetut vaatekaapit. Kunnoltaan huoneet ovat hyviä: ne on vastikään tapetoitu ja niissä on siisti lankkulattia.

Yhteisinä tiloina on yläkerran olohuone, sekä koko alakerta minun makuuhuonettani lukuunottamatta. Alhaalla on valoisa ja tilava olohuone, harmittavan käytävämäinen eteinen, keittiö (astianpesukone on!), ruokailuhuone, wc (pyykinpesukone on!) ja kylppäri-wc (amme!). Vaikka alakerta on kalustettu, siellä saa olla ihan niin kuin kotonaan. Ruokailuhuoneen pianoa saa soittaa, sohvalla saa maata Netflixin parissa jne.

Uuden kämppikseni ei tarvitse olla turhantarkka, sillä en itsekään muista ihan aina pyyhkiä leivänmuruja tiskipöydältä. Olen kuitenkin rauhallinen ja työtä tekevä tyyppi, joten en halua kämppiksekseni ketään sellaista, joka pitää kotibileitä ihan joka viikonloppu. Plussaa, jos sinulla on koira tai pidät hevosista! Kissaa tai kania ei saa olla allergian takia. Muut eläimet sallittu (toivottu)! Tupakointi kielletty asunnon sisätiloissa ja hevostallin lähellä.

Huoneen vuokra on 150e/kk. Sähkö- ja vesimaksut jaetaan kolmeen osaan.

Soittele tai viesti, jos kuulosti kivalta. (Eli laita viesti tähän alle.)

Kyseessä on virtuaalitalli. Tätä asuntoa ei ole oikeasti olemassa.

Aiheeseen ‘Tarjotaan vuokralle huone kimppakämpästä (kämppikset löytyneet!)’ ei voi kirjoittaa uusia vastauksia.