Tavallinen vieraskirja

Etusivu Foorumit Vieraskirja Tavallinen vieraskirja

Tämä aihe sisältää 10 vastaukset, 3 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Sara 4 vuotta, 1 kuukausi sitten.

• Julkaisija

Eetu Hopiavuori
    Ylläpitäjä

Tämä on Hopiavuoren hevostallin vieraskirja. Tähän voit kirjoitella terveisesi tallin ihmisväelle ja hevosille, tai esittää vaikka mieltäsi askarruttavan kysymyksen. Mainoksille ja kilpailukutsuille on oma vieraskirjansa.

• #1526 Vastaus

Kyseilijä

Hei. kysyisin että onko viellä yksityisille hevosille paikkoja vapaana?

• #1880 Vastaus

Nimetön

Nyt en keksinyt muutakaan paikkaa kysyä. Miten saan kuvat laitettua foorumille..

• #1881 Vastaus

Eetu Hopiavuori
      Ylläpitäjä

Kun kirjoitat/muokkaat viestiä, tässä tekstikentän yläreunassa on tuollainen muotoiluvalikko. Lataa kuva jonnekin muualle (esim imgur) ja liitä se sitten viestiisi painamalla img. 🙂

• #2572 Vastaus

Nimetön

Hei. Rasmus muuttaa pois. Kiitoksia tallipaikasta

• #2970 Vastaus

Venla Ahdesmäki

Hei,

olen jo siitä saakka, kun esittelit Hopiavuoren Keskustassa, ihastellut tätä paikkaa, sillä olet onnistunut konkretisoimaan sen mun unelmavirtuaalitallin! Iso hatun nosto tästä! Rakastan kuinka lämmin ja aktiivinen porukka tänne on kertynyt ja toivottavasti se myös säilyy vielä pitkään!

Mulla oli itsellä yksi päivä tilanne, että täytyi kommentoida tallilaisten tarinat läpi, eikä vaan inspannut, mutta apua kun täällä kävi pyörähtämässä, niin johan sitä jaksoi taas! Tää on toiminut omana ihailun ja inspiraation kohteenani heti syntymästään saakka.

Iso kiitos siis tästä kaikesta ja pitkää sekä onnellista ikää Hopiavuorelle! <3

• #2975 Vastaus

Eetu Hopiavuori
      Ylläpitäjä

Hei!
      Kiitos! Tänne talliin on kerääntynyt kyllä hieno porukka, jonka ansiota koko tarinan elävyys ja yhteishenki on. Tein Hopiavuoresta oman unelmatallini, ihan itselleni, mutta kyllä tiesin, etten ole ollenkaan uniikki: jonkun muunkin täytyy siis haluta tarinoida samantyylisessä paikassa!

Olisit ihmeessä linkittänyt myös Päikesaaren, vaikka kyllä meistä varmaan melkein kaikki osaa sen jo yhdistää nimen perusteella. 🙂 Sitäkin kehtaa nimittäin esitellä. Mä olen itsekin seurannut erityisesti Potun touhuja siitä asti kun sen huomasin löytäneen kodin itselleen!

• #4426 Vastaus

Benjamin O’Hara

Kun en parempaan paikkaan tätä osannut laittaa niin vaikka sitten tänne 😀

Ei ole yhtään normaalista poikkeavaa että Hopiavuoren tuvan pöydälle jätetään postista tulleet lehdet, mainokset ja kirjeetkin jotka saattavat kiinnostaa tallilaisia ja muita vierailijoita. Kaikki saadut joulukortit oli tottakai nostettu esille ennen joulua, eikä niitä ollut vieläkään mikään kiire korjata pois. Eetu ei kuitenkaan enää olettanut saavansa sellaisia, joulukortteja siis, mutta hänen yllätyksekseen vielä yksi muiden kyydistä myöhästynyt kortti löysi vihdoin ja viimein perille.

Se oli kiiltävä valokuva, jonka pintaan oli punaisella kuulakärkikynällä kirjoitettu jouluntoivotus.

Takaa puolestaan löytyi teksti;
    ” I hope this letter finds you well and in time!
    Snow’s fine and all, but gotta admit – don’t miss it even a little. This is the weather we’ve got here in AUSTRALIA, y’all should come to visit once you start to miss the sun!
    Me and all the horses wish you merry Christmas and happy new year!

Ps. Give my regards to Hero Rocky and Tuutikki. I hope my boy is behaving well!

Best wishes, Ben

• #6630 Vastaus

Sara

Ihana paikka! Jaunnisti väritetty ja hauskat luonteet hepoille. Jospa nähtäisiin jossain? 😂

Vastaa aiheeseen: Tavallinen vieraskirja
Tietosi: