Jesse

Tämä aihe sisältää 1 vastaus, 1 kirjoittaja, ja siihen kirjoitti viimeksi  Jesse Rantanen 3 viikkoa, 1 päivä sitten.

• Julkaisija

Jesse Rantanen
    Osallistuja

Jessen tavallista (& tylsää) elämää!

• Tätä aihetta muokkasi 3 viikkoa, 1 päivä sitten  Jesse Rantanen.
  • #10605 Vastaus

Jesse Rantanen
    Osallistuja

Koirahoitaja

– Mitä nuo ovat? Eira kysyi, kun kiinnitin ilmoitustaululle lappusen. Olin ylpeä omasta ilmoituksesta, vaikka se olikin vaatinut melkein kokonaisen yön, istuessani yön tunteina tietokoneen ääressä, sen sijaan että olisin ajoissa mennyt maaten. Mutta se oli sen arvoista. Ja tässäkin ilmoituksessa olin käyttänyt värikkäitä värejä kerätäkseni ihmisten huomiota julisteen suhteen. Pohja oli perusvalkoinen, mutta otsikko oli kirjoitettu mahdollisimman isoilla kirjaimilla. Sen alla luki asiateksti, ja oma esittelyni kuvana.
    Tyttö luki sitä hetken aikaa monta kertaa sisäistääkseen asian.
    – Ai, koirahoitajaksiko haaveilet?
    Nyökytin innoissani. – Eihän sillä rikastu, mutta mukava tapa tienata hieman käsirahaa. Kotopuolessakin, olen ilmaiseksi ”vahtinut” kyläläisten koiria aina välillä.
    – Tiedätkö onko täällä joitain paikkakuntalaisia, jotka tarvitsisivat koirahoitajaa?
    Hän pohti hetken aikaa, kunnes kohautti olkiaan.
    – Nyt äkkiseltään tulee mieleen Hello, jolla on kaksi koiraa. Noalla on ainakin koira. Varmasti on enemmänkin vaihtoehtoja talliporukassa ja miksei koko kylässäkin, mutta siinä ainakin ekat, jotka tulee mieleen ekana. Mitä sinun hevosenhoitaja haaveelle kävi?
    – Ei yhtään mitään, se on vielä mietintämyssyn alla kypsymässä. Vastasin.
    Nyt piti ensin tehdä parempaa tuttavuutta talliporukan kanssa ja kyläläisten, jotta he huolivat tälläisen uuden kasvon. Ensin tosin tämän Hellon ja Noan kanssa, josta Eira puhui. Eikös jompikumpi näistä etsinyt kämppistä jossain vaiheessa?
    – Ajattelitko vain täällä olevien kyläläisten koiria & kissoja hoitaa, vai aattelitko kauemmaksikin laajentaa?
    – Erittäin hyvä kysymys. En ollut ajatellut vielä niin pitkälle asiaa.

Vastaa aiheeseen: Jesse
Tietosi: