Laidun 2024

Etusivu Foorumit Tapahtumat Laidun 2024

Tämä aihe sisältää 6 vastaukset, 5 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Oskari 1 kuukausi, 1 viikko sitten.

  • Julkaisija
    Viestit
  • #10610 Vastaus

    Eetu Hopiavuori
    Ylläpitäjä

    Tervetuloa Hopiavuoren perinteisille toiminnallisille kesälaitumille! Tänä vuonna hevoset lasketaan laitumille 8.6. kello 12. Hevosen omistajan, hoitajan tai vuokraajan on suotavaa joko olla paikalla tai hankkia joku toinen hahmo päästämään hevosta irti. Suurin osa tallilaisista hakee hevosensa laitumilta takaisin 28.7., mutta ne voi hakea laitumelta käyttöönsä välillä myös muutenkin.

    Miten mukaan?

    Voit ilmoittaa hevosesi mukaan, jos se täyttää yhden seuraavista kriteereistä:
    – asuu Hopiavuoren hevostallilla
    – sillä tai sen hahmolla on esittää kunniamerkki Hopiavuoren aikaisemmasta tapahtumasta
    – hevonen tai sen hahmo ei ole koskaan ennen ottanut osaa Hopiavuoren tarinaan, vaan tämä on eka kerta!

    Hopiavuoressa asuvat hevoset pääsevät laitumelle ilmoituksella siitä, että ovat tulossa.
    Jos hevosesi ei asu Hopiavuoressa, ilmoita myös sen osoite. Ulkopuolisilla hevosen osoite on pakollinen.
    Jos hahmosi esittelyä ei ole Hopiavuoressa, ilmoita omielellään myös hahmon osoite, jotta muiden on helpompi ottaa hänet huomioon tarinoissaan.

    Laiduntehtävä 1: laiduntunnelmia
    Tuttuun tapaan Hopiavuoren laitumilta saa kunniamerkkejä. Ensimmäisen kunniamerkin saa vapaasta tuotoksesta, jonka pääaiheena on laidun. Tuotos voi olla esimerkiksi piirroskuva tai tarina. Tuotos voi koskea vaikkapa perinteistä laitumellelaskua. Lisähaaste on vapaaehtoinen.
    Lisähaaste: tee laiduntuotoksesta niin tunteisiin vetoava kuin osaat!
    Jos julkaiset laiduntehtävän 1 tuotoksen muualla kuin tällä sivulla, kirjoita mukaan, että kyseessä on laiduntehtävä, jotta voin linkitellä laidunaiheisia tekstejä tähän alle. 🙂
    Palkinnoksi tuotoksesta saa kunniamerkin.

    Laitumet
    Hopiavuoren laitumet on jaettu orien orien (poikaan) ja tammojen (flikkaan) laitumiin. Ruunat saavat mennä laumaan, johon sopivat parhaiten. Myös pihatto tyhjenee kesäksi, joten sinnekin voi ilmoitella hevosia nauttimaan kesästä! Pihatolle tulee tammoja, maitovarsoja ja ruunia.

    • Tätä aihetta muokkasi 1 kuukausi, 2 viikkoa sitten  Eetu Hopiavuori. Syy: kunniamerkki lisätty
  • #10611 Vastaus

    Eetu Hopiavuori
    Ylläpitäjä

    Flikkaan lairun
    – Typy
    – Flida
    – Fanni
    – Cozmina
    – Paahtis
    – Lilja
    – Tihku

    Poikaan lairun
    – Jussi
    – Skotti
    – Pasi
    – Tetris
    – Jaska
    – Aave

    Kesän pihattolaaset
    – Kissi
    – Nintendo

  • #10612 Vastaus

    Janna H
    Osallistuja

    Flikkaan laitumelle molemmat valkoset eli Paahtis ja Lilja

  • #10616 Vastaus

    Sonja T.
    Valvoja

    Eiköhän pistetä Aavekin poikain sekaan.

  • #10617 Vastaus

    Noa
    Ylläpitäjä

    Ihanaa, Flida ja Fanni, sekä Tihku laitumelle. Mäpä luulen, että tätä eventtiä varten Noan on pakko hilata luunsa takaisin kotiin! 😀

    Mua kiinnostaisi kuulla kauheasti mitä teille kaikille kuuluu, mutta se ei liene tämän topan juttu :–D Mä tässä kuitenkin hiljattain pääsin eroon epämieluisasta työpaikasta ja narsisti pomosta, ja uuden työn ja oman hevosen pihattoon muuton jälkeen oon kuin uudelleen syntynyt. 😀 No, ehken ihan, mutta jaksamista on selvästi ihan eri tavalla.

    Noan tarinan jatkaminen on kutkutellut jo pitkään takaraivossa. Tuntuu, että motivaatiota ja inspiraatiota alkaa olla sen verran kerrytettynä, että ihan pian se tapahtuu. Joku yö varmaan, niin kuin aina kun mulla on aikainen aamuvuoro…

  • #10663 Vastaus

    Eetu Hopiavuori
    Ylläpitäjä

    Hopiavuoren Eetu on tunnettu mahtavasta kyvystään saada kauniista hevosista ihan hirveitä kuvia. Tässä Eetun otoksessa suurin osa jätkistä valmistautuu viettämään ekaa yötä ulkona. Tämä on myös mun eka kuva ekaan laiduntehtävään ja saa olla kaikkien kuvassa olevien mun omistamien poikien suoritus samalla, koska oli meinaan kova työmaa! :DD

    Flikkaan laitumeltakin on suunnitteilla kuvia!

  • #10695 Vastaus

    Oskari
    Osallistuja

    Kesän pihattolaaset

    Kissi ja Nintendo lomalla
    Line Psitsashy/dA

Vastaa aiheeseen: Laidun 2024
Tietosi: