Tapahtumia muilla virtuaalitalleilla

Etusivu Foorumit Tallin toimisto Tapahtumia muilla virtuaalitalleilla

Tämä aihe sisältää 42 vastaukset, 12 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Noa 1 vuosi, 9 kuukautta sitten.

  • Julkaisija
    Viestit
  • #3779 Vastaus

    Eetu Hopiavuori
    Ylläpitäjä

    Löysitkö joltain toiselta virtuaalitallilta mielenkiintoisen tapahtuman? Linkitä se tähän aiheeseen, jotta muutkin löytävät sen! Esittele tapahtuma lyhyesti, linkitä se ja kerro sen päivämäärä.

    Tapahtuman ei ole pakko olla tarinatapahtuma. Se voi olla myös sellainen nimi listaan -tapahtuma, joka inspiroisi sinua tekemään tuotoksen vaikka omaksi iloksesi (ja tietenkin meidän iloksemme täällä foorumilla).

    Sinun ei tarvitse osallistua tapahtumaan itse voidaksesi mainostaa sitä. Voit myös vain vinkata meille muille. Myös omien tapahtumien mainostaminen on toivottavaa! Alueelle kirjoittaminen ei vaadi rekisteröitymistä.

    Tavalliset arvontakisat ja laatikset ym. eivät kuulu tänne. Arvontakisat, joissa on jotain poikkeuksellista (vaikka ihana käsiohjelma, mielestäsi jännittävä miljöö, tai vaikka sinulle henkilökohtaisesti jokin tarinallinen/taiteellinen inspiraation lähde) sen sijaan ovat sallittuja. Jos linkität arvontakisan, kerro lyhyesti, mikä tässä kisassa on niin spesiaalia, että se ansaitsee mainoksen.

    Seuran huhuilu ja matkan tarinallinen suunnittelu ym. on sallittua kommenteissa!

  • #3780 Vastaus

    Eetu Hopiavuori
    Ylläpitäjä

    Bongauksiani viimepäiviltä

    1. Ansamaan Halloween iltapukujuhla 26.10.2019
    Ilmoittautuminen Keskustassa.
    Nelly aikoo pyytää Eetua mukaan. Eetulla on kuitenkin kädet niin täynnä töitä, että hänen on kieltäydyttävä. Inari päätyy lähtemään aveciksi, vaikka on huolissaan tapahtumasta monestakin syystä. Teen juhlasta kuvan. Ilmeisesti Nelly on tekemässä tarinaa. Tapahtuma on avoin kaikille. (Nellyä ja Inaria ei ole vielä ilmoitettu.)

    2. Päikesaaren mätsärit 31.10.2019
    Tapahtuma ei ole tarinallinen, mutta linkitän, koska minun on tarkoitus tarinoida tapauksesta Inarin ja/tai Hellon näkökulmasta. Hello aikoo viedä Typyn, Inari Uunon. Täällä on ihan ok mahkut tavata muuta piirroskansaa tarinoissaan. (Tosin pitää vaikka Keskustan topassa sitten vinkata muillekin tarinoista, jos muita mainitaan, jotta he pääsevät lukemaan omista hahmoistaan ja hevosistaan.) Hopiavuoren vierailijoista myös Mikael Kontiokorpi ja ”risteytysponinsa” Apassi ovat paikalla.

    3. Korpiluodon hevostilan Lokavaellus 11.-12.10.2019
    Harkitsen vielä, kuka hahmoistani lähtee mukaan. Todennäköisin vaihtoehto on tällä hetkellä Hello. Voin vaihtaa hahmoa sen mukaan, haluaako joku esimerkiksi lähteä bondausmatkalle mukaan jonkun tietyn toisen tyypin kanssa. Eira saa lähteä vain täysi-ikäisessä, isän hyväksymässä seurassa.

  • #3784 Vastaus

    Katya
    Osallistuja

    Katya voisi lähteä ainakin lokavaellukselle, jos saisi lainata taas Pasia ratsuksi.

  • #4140 Vastaus

    Noa
    Ylläpitäjä

    Käytetään tätä topaa hyväksi nyt kun mahdollisuuksia on! Hiljaistahan täällä on ollut, sitä ei käy kiistäminen, mutta voi vitsit miten kivaa nähdä että jengi alkaa vähitellen taas nostamaan päätään! Teitä kaikkia on ollut ihan hirvee ikävä!

    Niin ja tässä samalla sairaan nopeesti tervetuloa myös uusille kasvoille, toivottavasti viihdytte! 🙂

    Sitten asiaan. Seppeleessä järjestetään halliestekisat 8.12. tuotospainotteisesti. Ihan harmittaa ettei mulla toistaiseksi ole täällä hahmoa joka kisaa, Santtua kyllä harkistin mutta se ei taida kyllä oikeasti olla siihen vielä läheskään valmis. Sen sijaan Noa voi lähteä vaikka seuraneidiksi jos joku muu innostuu! 😀 Joonas lähtee, mutta se ei tänne kuulukkaan.

    Myös Seppeleessä on Lucia kulkue, sinne voin pojista vaikka molemmat lähettää jos enemmän väkeä on kiinnostunut. Kaksin ne ei taida kuitenkaan lähteä 😀

    Virvatulessa on myös maastoretki tarjolla itsenäisyyspäivälle, mutta se taitaa olla meistä katsottuna aika kaukana. Ollaanhan me toisaalta ennenkin vähän soviteltu näitä matkojen pituuksia, jos inspaa lähteä niin miksipä ei.

  • #4507 Vastaus

    Noa
    Ylläpitäjä

    Ei mikään tarinatapahtuma, mutta täälläkin on niiiin kovasti kivan näköisiä heppoja, että ne voi tälläiseen rennompaan ja hauskaan näyttelyyn ilmoittaa!
    Orange Woodissa on ystävänpäivän kunniaksi värinäyttelyt, ja osallistujatilanne ainakin topaa katsoessa aika olematon, niin käykää osallistumassa jos on vähänkin sellainen heppa joka johonkin luokkaan sopii! 🙂

  • #4532 Vastaus

    Eetu Hopiavuori
    Ylläpitäjä

    Nyt pukkaa tarinatapahtumaa, jota mä jo kannatin kahdella hahmolla, jotta tällaisia järjestettäisiin tulevaisuudessakin. 😀
    Temppuratsastuskurssi!!

    Kun ohjelmaa katsoo, tätä ei tarvitse ottaa ihan hirveän vakavissaan. <3 Jos joku toinenkin haluaa tulla, Eiran iskä aikoo ajaa trailerin kanssa, joten kyytiin mahtuu yksi tyyppi hevosineen. (Eira on sairaan iloinen kun kerrankin pääsee edes johonkin.) Jos innostutaan isommalla porukalla lähtemään, keksitään muuta kuljetusjärjestelyä sitten. Ja jos ette Hopiavuoren hahmoilla halua tulla, tulkaa nyt hyvät ihmiset vaikka niiden laatisheppojen kanssa niin saatte kivaa täytettä päiväkirjoihin ja vaihtelua niihin välillä kuolettavan pitkäpiimäisiin laatismerkintöihin. 😀

  • #6069 Vastaus

    Noa
    Ylläpitäjä

    Power Jump tulee taas!
    Joonas ainakin osallistuu Hopealinnasta Marttinsa kanssa. Lähteekö muita?

    • #6076 Vastaus

      Eetu Hopiavuori
      Ylläpitäjä

      Svartin Reita ja Pond lähtevät ihan varmana. Kirjoitan vaikka mitä oksennusta tahansa, että pääsevät tukemaan tuotosluokien järjestämistä.

      Jos ehdin kirjoittaa, lähdössä ovat myös Eetu ja Jussi sekä Milan ja Biffe.

      Onneksi Otsonmäeltä on helppo ja nopea matka, ettei tarvi miettiä kulkemisen selittämistä 😀 ”Ilman tavoitteita” lähtee erityisesti Eetu, koska kaksi ilmoitettua tuomaria eivät pidä Eetun tyyppisestä lappusilmäisestä kertojasta, eikä tuotoksissa ole etenkään hänelle sijoittumismahdollisuutta.

    • #6159 Vastaus

      Vincent
      Osallistuja

      Vincent on lähdössä koittamaan onneaan! Saiskohan Zojan tungettua jonkun kyytiin, kerta Vincentillä ei omaa traikkua ole?

    • #6160 Vastaus

      Alice
      Osallistuja

      Alicen täti lähtee Mintun kanssa. Alice lähtee myös hoitamaan.

      EDIT Alice voi hoitaa myös muiden hevosia tarvittaessa.

      • Tätä vastausta muokkasi 3 vuotta, 9 kuukautta sitten  Alice.
  • #6701 Vastaus

    Outi Halme
    Osallistuja

    Hallavassa on tulossa tosi kivan kuuloinen Halloween tapahtuma 30.10. Esteitä ja koulua pääsee kilpailemaan vähän roolipelihenkisesti ja ainakin itse palan halusta päästä kokeilemaan, miten tällainen formaatti toimii!

    Toivon, että Eetulle on ok, jos Outi lainaa taas Jussia kisaratsuksi koulukisoihin 🙂 Ja vaikka Hallava onkin Outille tuttu kisapaikka TT-kisojen tiimoilta, niin olisi mukavaa jos kotitallilta joku toinenkin lähtisi samalla kyydillä.

    • #6702 Vastaus

      Janna H
      Osallistuja

      Janna vois lähteä groomiksi/kuvaajaksi/kahvin pitelijäksi/yleiseksi seuraksi. Paahtoleipä jää kylläkin kotiin tälle reissua.

    • #6703 Vastaus

      Eetu Hopiavuori
      Ylläpitäjä

      En innostunut tästä formaatista, joten kukaan mun hahmoista ei ole menossa kilpailemaan. (Seuralaisia ja kuskeja on ottaa, mutta eihän sellaisille täällä yleensä niin lupia kysellä :D) Jussin voi tietenkin viedä, jos tämä tapa kisataa sopii sun kirjoittamiselle paremmin kuin mun!

  • #7227 Vastaus

    Eetu Hopiavuori
    Ylläpitäjä

    Keskustassa mainostetaan tällaista hiihtoratsastusjuttua. Mua huvittaisi ihan hirvittävästi kirjoittaa Uuno, Eira ja Niklas sinne häviämään. Mitä sanoo Marshall?

    Haluaako joku muu tulla? 😀 Jos joku on paria vaikka. Hellosta saa ainakin maailman epäurheilullisimman parin, joka ratsastaa liian hitaasti ja varmaan kaatuu suksillakin noin neljäkymmentäkaksi kertaa. Hän lähtee voimakkaalla suostuttelulla. Muut mun hahmot ei taida olla sellaisia, että olisivat suostuteltavissa. Osku ehkä tarkoin rajattujen hahmojen lahjottavissa.

    • #7228 Vastaus

      Marshall
      Osallistuja

      Ai vitsit! Joo, Niklas suostuu mukaan kyllä siltä seisomalta ko vaan ehotuksen iskee tiskiin. Ja varmaan samoilla höyryillä ja penkomasa suksia varastosta.

  • #7409 Vastaus

    Janna H
    Osallistuja

    Tie Tähtiin 2021 ilmottautuminen on auennut pari päivää sitten.

    Janna ja Paahtis saattaa lähtee kisaan jotain jos seuraa kaipaa.

    • #7412 Vastaus

      Noa
      Ylläpitäjä

      Aah, hitto kun mulla ei oo vieläkään oman talin hahmoa siihen! Santun piti olla täksi kesäksi valmis, mutta ei sen tarina ole vielä niin pitkällä. 😀 Krääh! Noa pysyttelee myös jälleen sivujoukoissa. Sen sijaan Hopealinnasta voisin kiskoa vaikkapa Sagan tai Jessen (jälkimmäinen epätodennäköisempi tällä kertaa, mutta ehkä) Hopiavuoren lisäjoukkoihin, mikäli se vaan Eetulle käy ja jos tarve jää? Olisi kyllä hirmu outoa, jos ei nyt itse osallistuisi…. 😀
      Saga voisi mahdollisesti kisata myös jonkun toisen hevosella, tai no Jessekin tietysti, mutta häntä kukaan tuskin siihen haluaa värvätä. 😀 Mutta Sagalla on myös oma ratsu, eli lainata ei tarvitse. Joonas ei tälläisiin pikkukisoihin alennu, mutta valmennuksia voisi tulla tänne Hopiavuoreen pitämään.

    • #7413 Vastaus

      Sonja T.
      Valvoja

      Puuh, pitäisköhän Sonjan ja Mortin lähteä. Joo pitäisi, vaikka mä tulen niin katumaan tätä… Vielä vähintään yksi mukaan niin saataisiin Hopiavuoresta ainakin yksi joukkue!
      Harri sen sijaan päätti just, että hän ei lähde mukaan muuten kuin Mortin kisahoitajaksi. Salieri periaatteessa olisi siis lainattavissa jollekulle, jos joku nyt edellisen kisakatastrofin jälkeen uskaltaa.

    • #7414 Vastaus

      Marshall
      Osallistuja

      Eiköhän ainaki se Niklas Arlekin kaa tonne lähe, ko niin kauan on siitä haaveillu ja puhunu! 😀 Marshall jää tällä kertaa vaan taustajoukkoihin.

    • #7415 Vastaus

      Eetu Hopiavuori
      Ylläpitäjä

      Aaaaaaarghhhh. Joka vuosi. Joka vuosi mä sanon, että ei IKINÄ ENÄÄ, koska TT:n jälkeen koko talli on aina ihan hirveässä kunnossa ja kirjoittajat vain uikuttaa kukin omissa nurkissaan sormet verillä minä mukaan lukien. Ketään ei kiinnosta kirjoittaa kahteen kuukauteen mitään kivaa ja juonellista TT:n jälkeen, puhumattakaan että sen aikana viitsisi. Itsekin kirjoitan joka osakilpailuun sen kymmenen lisäarpatekstiä sillä ajatuksella, että kunhan on jokaisessa 300 suomenkielistä sanaa peräkkäin ja niistä sanoista kolme on ”Tie Tähtiin -kilpailu”, niin valmis, hyvä, seuraava. Ihan sama kuin kirjoittaisi laatispäiväkirjoja: The most Dangerous Writing App on TT-osallistujan paras kaveri. Itseäkään ei kiinnosta sellaisen rutistuksen jälkeen kirjoittaa mitään oikeaa esimerkiksi enää ikinä. 😀 Varsinkaan kommentointi ei kiinnosta, kun muut ovat runtanneet tekstejä kommentoitavaksi samalla mentaliteetillä kuin itse on niitä puristanut. (Ok: viime vuonna tältä mut pelasti TT-alue, jonne sai vaikka oksentaa. Tuli luettua ja sanottua sitten jos on jotain asiaa. Ei ollut itselläkään paineita, kun kaatoi laatismaisia tekstejään sinne, joten se auttoi mua itseäni. Jos menette TT-skabaan, sama alue tulee taas. Se on varattu teksteille, jotka kuvaavat pelkkää ratsastusta ja jotka täten saattavat potentiaalisesti saada mut itkemään, jos mun pitää kommentoida niitä 10 x ratsastajien määrä x osakilpailuiden määrä. :DD Kaikki ne tekstit, joissa on mitä tahansa muutakin sisältöä kuin ratsastajan ja hevosen liike sekä valmentajan ohje, vaikkapa siis juoni siinä ohella, saa tänäkin vuonna laittaa minne haluaa.)

      Muistan siis tänä vuonna tosi hyvin TT:n kauhut ja mitä kamalaa siitä seuraa mun harrastukselle vaikken edes osallistuisi. Mikä mua siis vaivaa kun ajattelen että Ruska Svart on melkein seitsemän: omasta mielestään siis erinomaisen täydellisen ikäinen voittamaan ekan cuppinsa? Siinähän saisi samalla uitettua taas omia suosikki- ja klassikkohahmojaan taustalla, aijje. Taitaa aika kullata muistot kun ajattelen noita TT:n kauhuja enemmän sitä, miten hienoa oli, kun KERRANKIN oli joukkue jossa muut oksensi samaan tahtiin ja loppuun asti niin tuli se hitsin pysti saatua. 😀 Ja muistelen niitä TT:n helmiä: tarinoita, joista tulikin klassikoita. No mä mietin vielä. Vaikka tiedän, että mun ”mietintä” on lähinnä sitä miten joka tapauksessa Ruska Svart tulee voittamaan ekaa cuppiaan ja miten mua vain ärsyttää enemmän kun muka mietin.

      Mutta tuokaa ketä tuotte. Toi on niin kamalan hirvittävä rutistus, että siinä on oltava hahmo, josta on palo kirjoittaa. Kyllä me keksitään joku suurin piirtein uskottava syy, miksi just sen hahmon on päästävä Hopiavuoren tiimiin — tai taas ilmeisesti tiimeihin.

      Keitä te meinaatte tänä vuonna olla, vai oletteko te taas Komioota ja Häjyjä komiooren perintehien mukahan?

    • #7421 Vastaus

      Nelly
      Valvoja

      Nelly jää kotiin tänä vuonna. Mulla on edelleen liian tuoreessa muistissa viime vuoden blokki, josta hädin tuskin oon päässy vieläkään yli :DD . Eli Nelly on taustajoukoissa ja voi lähteä kuskiksi tai hoitajaksi mukaan, mutta kisaaminen jää väliin.

    • #7422 Vastaus

      Noa
      Ylläpitäjä

      Aivan hirveetähän se tulee oleen :DDD

      Mutta silti, musta olisi kummallista olla itse osallistumatta. Ajattelin lähteä mukaan tänä vuonna ajatuksella, ettei ole pakko voittaa ja jokaiseen valmennukseen ei ole pakko osallistua ja jokaista osakilpailua ennen ei ole pakko saada vähintäänkin miljoonaa pistettä. 😀

      Saga varmaan itse kysyisi voisiko osallistua Hopiavuoren tiimin kanssa, yksin on tylsä kisata hänen mielestään. Ja varsinkin, kun ratsuna on vielä aika raaka tyyppi, niin kokemusta vaan hakemaan. Samalla Sagaa saisi käyttää sopivasti valmentajan rooliin koulupuolelle, mikäli haluaa ja sellaista tarinoihinsa tarvitsee.

      Mä kannatan perinteitä, mitä tiiminimiin tulee. Ja vaikka tuliskin vain yksi tiimi, niin voishan ainakin toista käyttää. Tai onhan siellä edelleen se Mielikin minionit vaihtoehtona, jos tulee vaan yks tiimi… 😀 Mä kun en yhtään muista mikä on tiimien maksimi koko.

    • #7423 Vastaus

      Marshall
      Osallistuja

      Jooo, itellä on kans se tuska yhä tuoreesti takaraivossa niin ehkä vähän jo sellanen miks mä teen tän fiilis. Mutta.. Yritän tiukasti pitää sen linjan että ei se oo niin justiinsa, koska niin se Niklaski sanois. Sitä tarvi jokaseen kissanristiäiseen osallistua ja verenmaku suussa treenata, eikö tän pitäs olla kuitenki enssijasesti vaan hauskaa xD

      Kannatan kans että perinnelinjalla vois tiimin nimessä mennä.

    • #7433 Vastaus

      Tiitus
      Valvoja

      Mie just miettin, että ois tuonu Been aikuisena takaisin ja sil ois voinu tänne osallistua, mut itse oon edelleen blokissa viimevuotisen jäljiltä, niin taitaa kyllä jäädä multa tähän osallistuminen 😀 Ehkäpä sitten ensi vuonna, niin kerkeää Beenkin tuoda sopivammalla ajalla takaisin.

    • #7438 Vastaus

      Eetu Hopiavuori
      Ylläpitäjä

      Näin juuri TT:n ekan osakilpailukutsun. Olen tähän asti arponut, osallistunko, mutta nyt varmistui, etten osallistu itse. Kilpailusta on poistettu mua eniten kiinnostavat osuudet, eli just mun tyyliin sopiva yhteisöllisyys (ohjataan värkkäämään oman ihanan jengin kaa tarinoita eri foorumeille: nyt ohjataan Tarinahevoskollektiiviin) ja ihana yksilöllisyys (eri osareilla eri järjestäjät, jotka olemassa olevia talleja historioineen, tiluksineen, hahmoineen ja omannäköisine kutsuineen ja palkintoineen: nyt kevyesti luonnehditut kuvitteelliset sijainnit). Myös formaatti on muuttunut tänä vuonna kotoisista, mun hahmoille sopivista ratsastuskoulukisoista suureellisempaan suuntaan ekan osarin kansainvälisine luokkineen. Vitsit miten hienoja uudistuksia ja kivaa kun kokeillaan uusia juttuja — ja vitsit kun ne ei tällä kertaa olleet ollenkaan mua varten. 😀 Katsotaan vuoden päästä uudestaan, millaset kisat tulee. Pitäkää te muut hauskaa: kannustan teitä niin kuin mun hahmotkin. Avaan TT-alueen tänne, ja niin kuin viimeksikin, omaa harkintaa saa käyttää sen kanssa. Ainoastaan pelkät liikettä kuvaavat ratsastusjutut pakotan laittamaan sinne. 😀

    • #7444 Vastaus

      Noa
      Ylläpitäjä

      Eikä!

      Jostain syystä mäkin koen tuon tarinahevoskollektiivin luotaantyöntäväksi, mutta aattelin että sen kanssa vielä pystyy elään. Mutta aika hurja tuo luokka muutos, kun pari vuotta sitten vielä ajatuksena oli ettei ratsastuskoulujen väliseen kisaan ole edes realistista laittaa HeA luokkaa vaativampia. Tietysti muutosta täytyy ajan kanssa tapahtua, mutta nyt muakin vähän epäilyttää koko homma.

      Tosin voihan sitä osallistua ja katsoa miltä se tuntuu…

      Ymmärtääkseni jokainen ilmoittautuu tänä vuonna itse, vaikka joukkueessa olisikin. Jos kuitenkin tehdään niin, että jokainen mukaan lähtevä ilmoittautuu ihan ”virallisesti” tähän vaikkapa 1.4. mennessä, ja ennen sitä sovitaan joukkueen nimi ja lippu, kun sellaisenkin saa tehdä. Mulla on ehdotus lipulle, koitan saada sen tehtyä ennen töihiin lähtemistä ja saatte sanoa miten syvältä se on 😀

      Mutta siis, mukaan lähtee mun ulkopuolinen hahmo Saga oman hevosensa kanssa, ja ajatuksena mulla olisi että Saga lyöttäytyy Hopiavuoren jengin mukaan kuultuaan Camillalta (jos se on Camillalle ok) että Hopiavuoressa olisi muutama ratsukko sinne lähdössä. Saga ei tosin tarvitse tallipaikkaa hevoselleen kuten Jesse viime vuonna.

    • #7447 Vastaus

      Marshall
      Osallistuja

      Ohhoh millanen muutos viime vuoteenki verrattuna. Pitää tässä nopeasti pohtia, että uskaltaako Niklas lähtä mukaan. Kuitenki aika reippaasti laajemmat kisat kyseessä. Tokihan sitä vois lähteä pyhällä hengellä mukaan, eli tuurilla listoille ja olla varsinaisesti keräämättä erikseen lisäarpoja xD

      Mutta mitä tulee lippuehdotukseen, äänestän kyllä 1. Ja toisena vaihtoehtona 3a

    • #7448 Vastaus

      Eetu Hopiavuori
      Ylläpitäjä

      Mun ääntä ei lasketa koska en ole joukkueessa, mutta Komiat tai Häjyt -tiimille jussiraita olisi luonnollisesti komein ja häjyin vaihtoehto 😀

      E/ ottakaa huomioon että lipuista tulee tosi snadeja ja teidän mielikki jäisi pelkäksi pilkuksi. 😀

    • #7445 Vastaus

      Noa
      Ylläpitäjä

      Parisen lippuvaihtoehtoa täällä. Inspiraationa, ja häikäilemättömästi osien varasteluun, käytin Eetun tekemää Mielikin omaa merkkiä. Värit on otettu Hopiavuoren foorumin väriteemasta, ja vaaleanpunainen alkuperäisestä merkistä. Värejä voi vaihdella ja muotoja muutella, ehdotuksia ja pyyntöjä saa heitellä, niin teen muutoksia niiden mukaan. Neljänteen en enää keksinyt mitään uutta värimaailmaa, niin jätin sen tuollaisenaan vaihtoehdoksi lipun mallille.

    • #7451 Vastaus

      Sonja T.
      Valvoja

      Musta pohja ja hopeanvärinen jussiraita, koska Hopiavuori? 😀

    • #7459 Vastaus

      Noa
      Ylläpitäjä

      Niinhän se Mielikki jäisi, mutta mulle toisi iloa tietää että se on mukana siellä pienenä pisteenä :’D

      Ja ehdottomasti voi osallistua niin, että on vaan listoilla mukana eikä edes yritä kerätä arpoja. Luulen, että niin se mulla itselläni menee ainakin loppua kohden. Mikäli nyt osallistun, en vieläkään oikeesti tiedä… :DD
      Riippuu varmaan siitä, tuleeko täältä porukkaa ja miten paljon loppupeleissä.

      Lisää lippuja! Näitäkin voi viellä muutella miten tykkää, jos tykkää! 😀

    • #7461 Vastaus

      Eetu Hopiavuori
      Ylläpitäjä

      Ny on poka komioja lippuja kaikki!

    • #7470 Vastaus

      Noa
      Ylläpitäjä

      Noniin, aikani tätä pyöriteltyäni ja omia tuntojani tunnusteltuani on pakko vaan myöntää, että nuo tämän vuoden TT- skaban muutokset on mulle niin iso turn off, etten osallistu kuitenkaan. Tajusin, että ne pari ideaa jotka mulla nyt oli valmiina ei kantaisi koko kisan läpi, ja sitten en ensi vuonna osallistuisi enää mihinkään – joka ei kävisi päinsä, koska siinä vaiheessa Santun on tarkoitus alkaa tekemään enemmän tätä hommaa ja se on mulle tärkeää että niin käy.

      Mutta te, jotka osallistutte, niin tsemppiä! On mielenkiintoista päästä sivusta seuraamaan miltä se näyttää ihan katsomopaikalta 😀 Ja tiimin jos saatte kasaan, niin lippuja saa yhä käyttää, vaikken mukaan lähdekään!

    • #7472 Vastaus

      Sonja T.
      Valvoja

      Minä nyt panin osallistumista menemään, syteen tai saveen, ja päätin itsevaltaisesti että joukkueen nimi on Hopiavuoren Häjyt.

    • #7474 Vastaus

      Marshall
      Osallistuja

      Lopulta nyt päätin että vaikka kisa on näin paljo muuttunukki, ja Niklasta hirvitti pelkän kisakutsun lukeminen, niin kyllä se mukaan lähtee. Vähän kusi sukassa ja kynsiä nakerrellen, mutta kerta tätä varten on ahkeraan treenattu niin sitte sinne myös mennään!
      Syteen tai saveen.

    • #7475 Vastaus

      Noa
      Ylläpitäjä

      Hyvä te rohkeat! 😀 Tsemppiä koitokseen!
      En tiedä, teettekö lipulla enää mitään, mutta jos teette, niin päätin teidän puolesta mikä noista se on, ja saatte ihan oman tiedoston tästä siihen 😀 Muttei haittaa, vaikkei sitä käyttöön saisikaan, ehkä me joskus tulevaisuudessa vielä tarvitaan Hopiavuorelle oma lippu!

      • Tätä vastausta muokkasi 3 vuotta sitten  Noa.
    • #7476 Vastaus

      Sonja T.
      Valvoja

      Hyvä, kyllä me varmaan tuo lippu otetaan, jos nyt keksin miten sen saa lisättyä jälkikäteen…

  • #8059 Vastaus

    Eetu Hopiavuori
    Ylläpitäjä

    14.11. on Ruunuhovissa Iskäralli (ja muita juttuja). Jos vapautuu pienikin rakonen, aion kirjoittaa iloisia tarinoita Hellosta iskänsä (ja Inarista tai Eirasta samaisen varaiskänsä) kanssa tapahtumassa. Monella hahmolla ei ole ihan kauheasti iskiä rallitettavaksi, mutta jos jollain on vaikka joku sala-, vale- tai varaiskä vielä jossain piilossa, niin präiskisin mielellään just hyvänmielentarinoita iskärallissa muidenkin kanssa kuin yksin. Myös Chailla on rakas melkein-iskä, mutta katson, miten sille kiskaistaan poni tyhjästä ilmasta. Ehkä Flida?

    • #8060 Vastaus

      Noa
      Ylläpitäjä

      Flidaa saa kyllä lainata! 🙂
      Harmi ettei mun hahmoilla oikeastaan kenelläkään ole isää tämmöiseen, hirmu hauska idea! Fifikin on turhan pieni Santun isälle.. 😀 Mutta toisaalta kyllähän siellä islannissakin kaikenlaiset korstot niillä pikkuhepoilla ratsastaa, että ehkä isä Aarnipuro voiskin osallistua..! Pitääpä miettiä.

    • #8061 Vastaus

      Janna H
      Osallistuja

      Janna ja Rasmus ovat molemmat lähdössä kilpailemaan Paahtiksella 🙂

    • #8062 Vastaus

      Sonja T.
      Valvoja

      Sonja pysyy kaukana kaikista isä-aiheisista tapahtumista eikä ole tulossa edes noihin perus-kisaluokkiin.

    • #8069 Vastaus

      Aamu
      Osallistuja

      Nyt on kyllä niin hauskankuuloinen kisa kyseessä, että Aamu raahaa isänsä Johanneksen paikalle vaikka väkisin! Tässähän voi sitten kätevästi avata hahmon isäsuhdetta samalla enemmän.

      Pitääpäs mennä ilmoittautumaan. 🙂

  • #8597 Vastaus

    Noa
    Ylläpitäjä

    Jos ette jo huomanneet, niin nyt on issikkamestaruudet tulossa!
    Santtu lähtee valmentajansa Jossun kanssa. Sitä en vielä tiedä lähteekö Fifi vai joku toinen hevonen, mutta kisaamaan on nyt päästävä näihin mittelöihin. Ihan sillä, että jos jollain on joku unohdettu issikka jossain – tai sitten voitte ostaa multa yhden 😀 – niin nyt olisi hyvä tilaisuus kaivaa se esille.
    Tai vaihtoehtoisesti, jos joku haluaa lähteä taustajoukkoihin mukaan, niin sekin passaa. :>
    Tai kisaamaan mukaan, Ea ja Gaes?

Vastaa aiheeseen: Tapahtumia muilla virtuaalitalleilla
Tietosi: